tisdag, februari 10, 2009

ganska skön dag.

idag satte jag kl på 6.15 men jag orkade inte gå upp förrän kl var 7.30, himla dåligt av mig. snoozade och lyssnade på mitt morgonnöje morgonpasset i p3. tror inte det finns något bättre att vakna till morgonen.

haft en ganska så värdelös basgrupp idag.

fikade med min gamla kulturamaklasskompis som flyttat hit till norrköping, efter skolan. kul att vi äntligen fick till det.

inte haft så jättemånga jobbiga pluggmåsten idag så jag har äntligen fått lite vettigt gjort. har vädrat hela lägenheten. min förkylda näsa har ju missat doften av sopor. fy fan. och så har jag dammsugit. härligt att ha det lite rent och fräsch igen. eller kanske ska uttrycka mig så här, det är fan skönt att vara frisk igen så man orkar något. men min täppta näsa vägrar ge med sig. det är lite jobbigt.

annars så har jag exprimenterat idag. med middagen. typ för första gången i mitt liv nästan. gjorde en egen pastasås (kan man nog kalla det). och gott vart det.

imorgon börjar min praktik och planen var att att jag skulle börja kl 06.45 i linköping (kommer fan inte bli roligt) men så fick jag mail av min handledare att hon bytt pass så jag börjar kl 13.30 istället. känns lite skönt att få sovmorgon. annars skulle jag ha sovit just nu. behöver inte ha måste-gå-upp-sjukt-jävla-tidigt-ångest förrän på lördag och då kan jag lägga på att jag kommer inte komma hem förrän kl 23 på lördag kväll och ska upp kl 04.30 på söndag. underbart!!!!!

Inga kommentarer: