söndag, februari 22, 2009

pluggsöndag

jag har drömt så konstiga saker inatt. vet inte vad det är som spökar just nu. för jag är ju för tillfället inte speciellt stressad över skolan. men visst har man lite samtalskonstångest. det går ju inte att komma ifrån.

har inte varit utanför dörren idag. eftersom att det är sånt jävla snöväder så har jag inte ens velat gå ut. jag har inte ens gjort i ordning mig idag. startade dagen med kaffe och plugg i köket. kaffet tog slut men plugget blev jag sittandes med i flera timmar.

nu sitter jag framför teven och blir väl sittandes här tills det är dax för att släcka och sova. imorgon börjar en ny vecka men massa nya upplevelser på sjukhuset kanske??
två veckor till på praktiken. två veckor tills jag ska åka hem igen, träffa vänner, se glasvegas och få se lilla vilja igen. ser fram emot den helgen :)

Inga kommentarer: