söndag, februari 22, 2009

myskväll

nyss hemkommen från nathalie. vi har ätit tacos, kollat melodifestivalen, kollat film och sedan lite på teve. bl.a hästhoppning och någon annan film som vi inte såg från början. helena, jag har kollat på hästhoppning!!!!
en mysig kväll när man inte har några pengar alls eller ork att göra något avancerat.

igår var jag så trött att jag efter att somnat på spikmattat i pausen på let's dance, bestämde mig för att sova för natten kl 22.15. helt slut. vaknade av mig själv kl 8.45 idag men var inte alls sugen på att gå upp så efter att ha somnat om tog jag mig upp kl 11.30. åt frukost sen åkte jag till centralbadet för att simma lite. har haft ont i huvet hela dagen med. var till slut tvungen att ta en ipren. men väntade in i det sista. eller tills jag inte orkade ha ont i huvet längre.

natta har äntligen kommit hem från thailand. har saknat henne, var så roligt att höra hennes röst igen.

ska nog sova!! godnatt!

1 kommentar:

PunkPrincess sa...

åh - vad stolt jag blir!

var det inte fantastiskt?!

jag kollade också på det :)

pusspuss