tisdag, februari 17, 2009

spikat

hade tvättid bokad imorse men det var mycket skönare att sova. så snart blir det väl till att tvätta i handfatet.

fick inte så jättemycket pluggat idag, tyvärr. och inget har jag räknat. fy vad usel jag är. mötte upp john och elliot på stan istället och fikade på waynes.

eftersom jag har fått två gratisveckor på centralbadet så var jag iväg och simmade sen, fick med mig nathalie och anette. så vi simmade, jag vet inte hur långt men det måste varit långt iallafall, sen tog vi en snabbis i äventyrsbadet innan vi var nöjda. konstigt egentligen att man inte känner hur jobbigt det är att simma, för efteråt är man ju helt slut i kroppen. ska bli intressant och se om kroppen värker något imorgon.

har lånat anettes spikmatta och hon skickade även med en avslappninsskiva. så ikväll har jag legat i 40 min på dessa 6000 spikar och lyssnat på härlig musik som tog mig till en helt annan värld. hade kunnat ligga ännu längre men rekomenderad tid är 20-40 min så när jag såg att det gått 40 min valde jag att vakna till liv. ska låna mattan till på lördag. gillar jag den ska jag nog köpa en egen.

4 kommentarer:

PunkPrincess sa...

visst är det superskönt!

beställde en förra vecka och man blev så avslappnad att det knappt går att beskriva :)

puss!

Jennie sa...

åh har du en egen matta???? spikmatta verkar vara det nya. man hör från alla möjliga håll att folk har såna.

ska köpa mig en egen när csn kommer :)

puss!!

PunkPrincess sa...

ja - jag beslutade mig för att köpa en förra veckan. verkar vara nya it-saken som alla ska ha :)

klart du ska köpa en. hur tyckte du det kändes?

vi kan ha en afton med yoga och spikmatta till avslappnad musik och rökelse, hehe :)

miss u

puss!

Jennie sa...

jag tyckte den var helt underbar. hade kunnat ligga hur länge som helst. ska på yoga ikväll så efter det blir det en tur på spikmattan igen innan jag ska sova.

jag har ju såna problem med min spända nacke o jag kan inte riktigt göra något åt den på egen hand. men nu kanske spänningarna kan släppa till slut :) :)

ja vi får ha en yoga/spikmattaafton någon kväll när vi ses.

saknar dig med, jättemycket!!!