torsdag, februari 05, 2009

feberont och säkert lite träningvärk

idag har jag pendlat till linköping fram och tillbaka för ca 1,5 timmes introduktion på nya praktikplatsen. verkar vara en väldigt bra avdelning men personal som har koll på hur man handskas med studenter. jag fick träffa min handledare då vi av en slump sprang in i henne. jag hoppas hon är bra.

jag är lite febrig idag. jag kan ju ofta känna mig febrig om jag är förkyld men jag har ju aldrig feber. idag har jag det. ytterst lite men ändå feber. lite rethosta har jag med. jävligt irriterande. men det är övergående. det går över fort. på söndag ska jag ju åka och hälsa på lilla vilja. så jag kan ju inte bli sjuk nu. jag har inte tid att vara sjuk alls just nu. jag kan inte bli sjuk förrän tidigast februari 2011. hela min kropp värker.

det har inte gått något vidare att plugga idag. så helgen ser inte så jätterolig ut.

Inga kommentarer: