söndag, februari 15, 2009

trött så trött

jävla kukinternet. måste bara säga att tres mobila bredband suger. men nu är det iallafall beck som jag ska somna till tänkte jag. tror inte jag orkar var uppe så länge till.

haft praktik hela helgen. har varit en väldigt lugn helg på us. igår när jag kom hem strax efter 23 var jag faktiskt väldigt trött så jag la mig för att sova med detsamma. minns inte att jag legat vaken iallafall. när klockan ringde 4.30 imorse var det inte roligt alls. men jag har klarat mig igenom den här dagen galant. men jag somnade på pendeltåget hem och efter det var jag helt förstörd.

jag har inte räknat någon läkemedelsberäkning ikväll. illa illa. men jag orkar inte ens tänka tanken plugg. får försöka ta tag i det imorgon innan praktiken.

jag har fått två gratisveckor på centralbadet, så på tisdag ska jag se om jag kommer ihåg hur man gör när man simmar :)

Inga kommentarer: