torsdag, februari 12, 2009

lugn och skön torsdag

idag har jag varit ledig. jag har inga pengar att roa mig för och mina klasskompisar har haft praktik idag. planen var att jag skulle fika med john och elliot idag för det var ju så längesedan. men elliot var sjuk. så jag har inte haft något alls att göra idag. vilket har resulterat i att jag i lugn och ro druckit kaffe och läst om njurarna. nu ikväll har jag börjat med läkemedelsberäkningen också. så nu gäller det att räkna varje dag. VARJE DAG!!!!

imorgon är jag också ledig. så jag ska göra likadant imorgon tänkte jag. läsa igenom smärtan och dricka kaffe. självklart läkemedelsberäkningen också. så kanske jag kan lämna smärtan och njurarna bakom mig för en stund och börja koncentrera mig på nästa del, lungorna. sedan ta tag i uppgifterna som ska göras under praktiken med.

praktik hela helgen. lördag kväll och söndag morgon.

Inga kommentarer: