måndag, augusti 20, 2007

side, turkiet.

då var man åter hemma i kalla sverige. nej så kallt är det inte men visst har jag frysit lite idag. side var fantastiskt. första dagarna var så varmt som man vill ha det när man åker till solen men dom sista dagarna var betydligt hetare. uppåt 50 grader hörde vi. men vi vet inte säkert hur det egentligen låg till. vi har solat och badat hela dagarna. jag har smörjt in mig med solskyddsfaktor 4 och jag har inte brännt mig det minsta. det är något fel på min hud helt klart. visst har jag fått färg men jag är ändå en blekfis.
vi har ätit gott och druckit drinkar. förflyttat oss från bar till bar. inget klubbande. provade club apollo första kvällen men det var ju inget att hurra för.
turkarna tänker jag inte heller hurra för. nej jag vill inte gifta mig, nej jag är inte till salu och nej jag är inte någon jävla ginger spice. och när dom skriker bitch efter mig längs gatan vill man ju absolut inte gå in och titta i deras affärer. man fick helt enkelt låta det som gick in genom ena örat gå ut genom det andra örat fort som fan.
men visst fanns det dom som var snälla roliga och trevliga självklart. tyvärr bara på hotellen och resturangerna som samarbetade med apollo.
men åh vad härligt det har varit.







nu ska jag tydligen släpa fötterna efter mig i en vecka sen är det back to work.


johan och erika är tydligen inget fylleskämt längre utan verkar vara helt och hållet på riktigt.

Inga kommentarer: