lördag, augusti 11, 2007

i'm so bejkis

idag fick jag höra världens äckligaste grej. det var det äckligaste jag hört. trodde sånt där slarv var omöjligt att lyckas med men den kvinnan.
sen kan jag inte berätta mer om det.

förfestade hos rene i högdalen igår, poppade nostalgi och sedan hade hon och jag för första gången på många år en galen utekväll bara hon och jag. sådär som det brukade vara förr i tiden när mettan fortfarande fanns. igår var vi dessutom på 90's.
en diskplockare hade ut min nästan uppdruckna white russian, så jag fick en ny. måste varit den som gjorde att jag fyllnade till så jävligt. jag minns ingen kille i gul tröja. tror inte ett dugg på vad rene säger.
jag hånglade upp simon. vaknade imorse med en fot som var lerig och blodig. måste blivit trampad på av en stilettklack. men var när och hur?? och varför hade jag sten i plånboken idag när jag skulle ta ut pengar i centrum??
jonna somnade på tunnelbanan och lyckades vakna på min station så henne har jag haft i sängen inatt men hon gjorde inte så mycket väsen av sig.
idag mår jag väl som jag förtjänar. packar. och ska senare träffa fransmannen. undra vad han vill hitta på sista dagen i det här landet??? jag vill helst inte göra nånting. eller jo, typ dö.



imorgon sticker vi till turkiet!!!!

Inga kommentarer: