fredag, augusti 03, 2007

fredag igen

utan att ens be om det så har jag fått saker att klarna. få svar på tal, svart på vitt. ja vad ska jag använda för ordval för att det ska bli på bästa sätt?!

idag är jag ett vrak. fy fan. jag var ganska bakis igår. och festa var väl det sista jag var sugen på egentligen. men jag lurade med mig jonna för att bada. men det hela slutade med att öl intogs på carmen. sen drog vi till natta och hennes karlar på harry b james. och väl där visade det ju sig att slowpanic sweethearts lirade. det blev fylla fylla fylla. och till slut pallade jag inte att åka natt-trafiken hem en vardagsnatt så in med herr sprioot i taxi och raka vägen gubbängen/farsta hem.
imorse klockan 7 hade jag tvättstuga. det är mitt sämsta påhitt någonsin. aldrig mera tvättstuga kl 07. man vet aldrig när man helt spontat ska ut och supa.

och vart ska nu den här kvällen ta mig?? jag vill nog inte ens veta.

Inga kommentarer: