tisdag, augusti 28, 2007

do it or not

sitter och överväger om jag ska totalförstöra justice DANCE för all framtid??? jag spyr ju på alla låtar jag jobbat med under mina danlektioner. annars tycker jag att jag har gjort ganska bra val av musik till den här terminen.
har suttit och jobbat här hemma vid datorn länge idag. är riktigt överraskad av mig själv att jag verkligen gjort vettiga saker idag efter jobbet. men tråkiga.

och så leverantören. när jag kom springandes till jobbet, eftersom att nattbussen verkligen sniglade fram. så var min första tanke "nä men, vad är det för hett över den här killen?". sen började vi snacka och fan killen är ju sjukt trevlig. men ja, om han är het. det har jag jag inte bestämt mig om ännu.

äta mat, åka till stan...ska klippa mig idag kl 18. ja vi får väl se vad som hittas på.

Inga kommentarer: