torsdag, augusti 23, 2007

party men ändå inget party party

åh jag älskar när jag jag häller ut min drink/cider/öl/vin eller vad jag nu dricker för kvällen...i min väska. blir så härligt blött och sen kladdigt.

knatat omkring lite halvfull i förstora skor. sådär som jonna alltid gör men nu var det min första gång, på riktigt. lite småjobbigt.

brorsan är i bulgarien. han måste ha varit full, för jag har fått söta sms av honom ikväll. sånt händer ju aldrig annars.

jag har sålt min bild idag. eller ja, typ. hm...



kulturhustaket var helt okej ikväll men det var trevligt att få sällskap hem av den arbetande kvinnan här i farsta. själv är jag ju jävligt ledig just nu.

1 kommentar:

PunkPrincess sa...

kul kul att du tycker att dom var bra :)

är rätt nöjd, måste bara vänja mig vid att ha dom hehe

ses sen, puuuuuuuss