söndag, augusti 05, 2007

semestern är över

semestern är slut. ångest. fast egentligen borde jag ju inte känna någon ångest eftersom jag går på semester om en vecka igen. jag har det så jäkla bra. men åh. gå upp klockan 4 imorgon. jag vill inte.


fredagkvällen var galen. fransk och väldigt innehållsrik. fransmännen kom till jonna och marie och kvällen bjöd på so much fun. och natten och morgonen.
bakispizza med marie sen prideparad. kvällen bjöd på vin på skinnarviksberget, förflyttelse av förfesten till krilles lya i zinken och sedan debaser medis. skulle gärna avstå från att minnas dom sista 2 timmarna. efter 5 festkvällar i rad nu sista semsterveckan var det inte det lättaste att vakna imorse när klockan ringde vid 8. varför skulle jag gå upp kl 8??
just fan. junibacken med lillkusinen. det var roligt och mysigt men ångesten och bakfyllan var hemsk.
jag fick hälsa på i mumindalen. lovely. sedan blev vi hämtade med båt av mats och caroline. sista semesterdagen där här omgången har varit rätt nice.

Inga kommentarer: