måndag, augusti 07, 2006

under bar himmel

i fredags fyllde daniel år men jag var alldeles för förkyld för att orka med mer än lite stillsam förfest (för egen del).

igår var jag först i haninge och kollade in helenes nya hus. eller det är ju både hennes och richards. åt god plockmat också. är det kalas så är det. kul att träffa petra med. många år sen sist tror jag.
kvällen bjöd på fylleslag för mig och nog alla andra med. först inflyttningsfest i bandhagen. där spillde jag ut x antal öl och var nog inte tyst många minuter.
tokfest på kulturhusets tak, det var oslagbart. vänner och bekanta under en stjärnklar himmel kan aldrig bli fel. i år dessutom ännu bättre än förra året och förra året var galet bra.
ok, priserna i baren kan vi väl kanske klaga på en aning för att få säga att något inte var bra.

idag, bakismonster. fast ikväll åkte vi in till söder för att ta en öl på uteservering och sedan på inneservering. men jag mådde för illa för att klara fler än knappt den som inhandlades på söderhof.

inget bra på tv nu.

Inga kommentarer: