tisdag, augusti 29, 2006

tvättat för två

ibland finns det saker som skrämmer mig, dumt nog. och snart ska dom stambyta mitt hus. eller dom håller på i porten längst bort och jag hörde 2 tanter prata om allt elände idag i tvättstugan. själv har jag inte hört nåt när min port är planerad.
har haft tvättstugan idag. ibland är det skönt för då får jag tid över att städa med. menidag har jag tvättat för två. hur många svarta strumpor som helst att göra till par fast det gick ganska lätt. men jag kom att tänka på min svarta halksocka som mats slängt....på gatan nånstans. ska nog slänga den andra. har ju ingen nytta av den i alla fall + att dom va lite stora så det gick endå inte så himla bra att ha dom när jag dansar.
fixar lite mat nu, sen ska jag jobba. hoppas kvällen går någorlunda fort bara.

Inga kommentarer: