måndag, augusti 28, 2006

...

jag var så otroligt trött idag när klockan ringde. tog 5 minuters sovmorgon för att jag har insett att jag kan det om jag sover själv. så jag satte väckarklockan lite senare än vanligt, kl 04.06 men endå vaknade jag till innan och blev inte alls glad när det började tjuta hysteriskt från bordet. jobbet har varit lite halvsegt idag, fick aldrig plocka mina tidningar.
nu måste jag lyssna in mig lite på mina låtar och bestämma mig för vad jag ska använda till mina dansklasser som börjar nästa vecka. sen måste jag dansa dansa dansa...i alla fall sätta ihop några 8:ors material så jag inte skjuter upp allt till sista stund för det är jag ju så himla bra på. gå igenom lite gammalt också.
sen får vi se vad dagen eller kanske snarare kvällen har att erbjuda?!

Inga kommentarer: