måndag, augusti 14, 2006

satans höst

var nog halvvaken hela natten. men tanken/drömmen om att jag fortfarande var kvar på en båt och inte visste riktigt hur jag skulle ta mig till jobbet gnagde i huvet på mig och störde min skönhetssömn rejält.
lyckades av nån konstig anledning ställa mats klocka som går före jävligt fel. hur tänkte jag?? så klockan ringde 03.50 istället för 04.00. det var mörkt ute eftersom regnet öste ner och himlen var totalt svart. belysningen på bussen gjorde hela resan till jobbet väldigt dyster och fy vad allt kändes höst.
men nu skiner solen, vinden blåser i träden och jag ska vila middag. sen senare ska vi kolla på en lägenhet i högdalen. som mats är lite sugen på.

1 kommentar:

Kalifen på Öfvre sa...

Faan va h�gdalen verkar poppis nu d�. Kunde inte det varit det n�r jag bodde d�r i st�llet. Men alla ska v�l v�nda tillbaka till sina r�tter eller strax bredvid n�n g�ng. K�nns bara som att mer vatten kr�vs under broarna f�rst.