torsdag, augusti 24, 2006

både det ena och det andra

gårdagen började åt helvete. sen var hela dagen på jobbet tråkig. men det gick vägen och vi hade mycket att göra. hade dock inte behövt se den där håriga rumpan på tjockisen som jag fick göra. det var mycket osmakligt må jag säga.
sov en stund efter sen för att kunna möta a-m på eftermiddagen. vi drack en kaffe på string men sen när vi skulle säga hej då för att åka hem bestämde vi oss för att gå till carmen istället och dricka öl. så det gjorde vi. mycket trevligt.
men att lyssna på davinci koden när vi skulle sova vet jag inte om det var nån hit. mats fick ta om den från början efter som jag inte lyssnade tyckte han. men man glömmer ju bort att lyssna...om man ska försöka sova samtidigt. vi kommer säkert lyssna på cd 1 hundra gånger om det ska fortsätta så här. jag ska nog strunta i att lyssna.
hade ganska mysigt i morse. fattar inte varför jag var så himla pigg. men gå upp med mats ville jag inte. jag skulle sova till kl 10. men det var väl först då jag höll på att somna.
nu sitter jag hemma och borde göra nytta istället för ingenting. ska laga mat om drygt en timme. sen jobb hela kvällen.
sen ikväll är han den där konstiga på tv. ska nog kolla på det.
allt är ganska konstigt just nu. vill inte ha det så.

Inga kommentarer: