onsdag, augusti 09, 2006

ångesten kryper sig på

några dagar kvar sen är det faktiskt tillbaka på jobbet som gäller. fy fan. har varit ledig i 4 veckor, ätit ute faktiskt varje dag i stort sätt. att jag har pengar kvar är konstigt. det är dyrt att äta.
men men, kanske skönt att komma tillbaka till vardagens rutiner igen? jag vet inte.
ska hämta nycklarna imorgon eller övermorgon. ska även passa på att hälsa på min lillsyster i samma veva.
igår träffades jag, helena och helene och käkade mat + snackade massa skit. inte träffats på länge nu helena och jag. för helene och helena var det ännu längre sedan. mycket trevligt var det i alla fall. sen åkte jag till tanto och mötte upp mats och co. lite senare drog vi till kellys. men det blev tidigt hemgång. tyckte jag va skönt för jag hade väl aldrig riktigt tänkt att dagen skulle sluta ute.

antar att man varit på baba för sista gången också. verkar som att det blir hemma kväll.

Inga kommentarer: