söndag, augusti 20, 2006

hm ja hej eller jag vet inte

tänker inte uttala mig om fredagkvällen men jag hann i alla fall inte spendera en krona på carmen, eftersom vi vände och åkte hem när vi kommit till medis.
igår åkte vi till rosenön. firade mormors 75 årsdag. badade nog för sista gången den här sommaren kan jag tänka. blev ett dopp i havet (och lite annat) innan välkomstdrinken.
lite tid på relaxavdelningen, badade bubbelpool och spelade biljard bland annat, innan trerätters middag i biblioteket. kaffe på det och sedan väntade varsin hästens 90 säng. somnade med tvn på.
hotellfrukost imorse sedan körde mormor och morfar hem oss till farsta. morfar kör inte snabbt han inte. men skönt att slippa åka pendeltåg och böka med sånt.
sjukt trött idag. en kort sväng i centrum (köpte slut på mina pengar, gt igen) annars verkar inte den här dagen bjuda på så mycket mer än ett dåligt humör.

Inga kommentarer: