söndag, december 18, 2011

vad ska jag nu hitta på?

musikhjälpen som jag så gott som slaviskt tittat/lyssnat på all min vakna lediga tid de senaste sex dygnen är slut. det har varit en fantastisk vecka. älskar musikhjälpen. samtidigt som det är för en god sak så är det underhållning. nog av den anledningen det är så fängslande. det är underhållande, spännande, sprider glädje och välgörenhet för en god saks skull. ett helt år kvar till nästa. tomhet. och vilken insamling sedan. ARTON MILJONER !!!!! fantastiskt. rekord.

sen hade allt för sverige final ikväll. hejja brian, brian slutade som vinnare och fick träffa sin östgötska släkt. han var lite crazy, det var fint. han var en värdig vinnare.

nu ska jag försöka komma överens med mig själv om hur jag ska planera natten. ska jag sova normal tid och tvinga mig upp tidigt så att jag kan sova en stund på dagen imorgon. eller ska jag hålla mig vaken några timmar in på natten och sova länge imorgon?? känns skönt att det bara är en singelnatt.

Inga kommentarer: