söndag, december 04, 2011

är det dax nu?

imorgon är det åter igen tid för operation. inga kännbara inflammationer som spökar i munnen på mig heller. känns himla lovande. känner mig rätt lugn ikväll men imorgon kommer jag väl vara dönervös såklart.

hur ont kommer jag ha postoperativt? hur dyrt kommer det bli? kommer jag sova lika gott på knarket som förra gången? har några funderingar såklart. men dom får jag väl snart svar på. sen får mamma ta hand om mig imorgon när jag kommer vara groggy och besvärlig.

jobbade igår (i vanlig ordning typ) sen ramlade jag in (genom nödutgången) på aquarium på djurgården, där årets kirurgfest gick av stapeln. eftersom jag jobbade kvällen kunde jag inte vara med på middagen men det blev en stund och en del alkohol på eftersläppet. söderhavstema. men jag hade inte tid eller ork att engagera mig annars hade jag velat vara efraim. jag och Å drog till strand senare, blev kvar där till stängning. längesen jag var ute och festade känns det som men får väl samtidigt glädjas åt att det då oxå var längesen jag var så bakis. idag har jag varit bakis och varit på ettårskalas. lillkusins kalas.

Inga kommentarer: