onsdag, december 07, 2011

sista sjukisdagen

har försökt bulla upp med alla kuddar jag har för att ungefär få en 45 graders lutning på min sovställning. alltså det är så svårt att sova halvsittandes. jag glider ju om inte åt sidan så neråt. har vaknat flera gånger inatt och har haft ont. sovit ganska dåligt med andra ord. snoozat länge länge dessutom. jag är så himla trött. och jag är jättesugen på sushi. men har inte kommit på något bra sätt att äta sushi på så det får helt enkelt vänta någon dag.
just nu tvättar jag, ska snart fixa lite räksoppa till lunch. hoppas köpa några eller i alla fall någon julklapp idag.
jag är sjukskriven idag oxå, imorgon och på fredag är jag ledig enligt schemat. och mår jag så här och inte blir sämre så ska jag väl vara fit for fight att jobba i helgen som planerat. lika bra att hoppa den där sushin så det inte händer något olämpligt med min läkning. inte för att jag är så himla sugen på att jobba ytterligare en helg, en fjärde helg på raken. får absolut inte göra om detta misstag igen.

Inga kommentarer: