tisdag, december 06, 2011

kul att man får garva lite

jag sover aldrig på rygg, och aldrig sittandes heller för den delen. det var lite obekvämt att sova halvsittandes inatt för då blev det ju automatiskt på rygg. men jag sov rätt så bra trots allt.
kör maxdos av analgetikan, så jag har inte så himla ont faktiskt. jag kan både gapa och tugga litegrann, men kör på flytande idag iallafall.
skrattade faktiskt när jag såg mig själv i spegeln idag, ser ju inte klok ut. är svullen men det hade kunnat vara betydligt värre. har fått en stort skrapsår på insidan av kinden oxå i samband med operationen. hoppas att det såret läker fint med.

jag slocknade inte helt och hållet igår, jag minns inte allt i sin helhet men jag minns mycket. att lägga bedövningen var fruktansvärt, det gjorde sjukt ont. sen kände jag ju ingen smärta, bara att de höll på och grejade. hela jag låg ju under en operationsduk, var ju bara munnen och näsan som tittade fram. jag fick se tanden med, den såg väldigt liten ut. i och för sig så låg den i 4 bitar så det kanske förvillade lite. mina ögon gick väl i kors med för den delen.

Inga kommentarer: