fredag, december 31, 2010

2010 års sista dag

det ska bli helt underbart att lämna det här satans året bakom sig. skolan har nog velat döda mig var och varannan vecka genom både vårterminen och höstterminen. det har varit för jävligt. men det har bjudit på många fina stunder med såklart. bland annat var 2010 året då jag hade världens bästa jobb, sommarvikariatet på sös.
dom senaste dagarna nu har jag varit sittandes större delen av dygnet vid mammas köksbord som man i stort sätt inte ser bordskivan på för att det ligger böcker och papper överallt. men men är man ute i sista sekund som varit höstens trend, ja då blir det ju så här. kanske funkar jag bättre under press med. allt hittills har ju gått vägen.
blir lite nyårsfirande ikväll och de flesta, alla utom två, har jag inte träffat sedan i somras. ska bli supertrevligt. funderar dock på att dra hem efter tolvslaget så jag kommer upp i tid imorgon för att fortsätta plugga men vem vet hur jag känner för stunden sen ikväll. får se hur det blir.
vad jag vet helt säkert är att 2011 års första dag är vigd åt endast plugg bortsett från 30 min ingen bor i skogen och möjligen lite baksmälla.

men vet ni. om två veckor, 14 dagar, då är jag tillbaka i stockholm igen och då tänker jag stanna. HU jag kommer bannemej inte sakna dig. men jag kommer sakna lite härliga vänner och lite norrköping...såklart.

Inga kommentarer: