lördag, december 18, 2010

sjukstuga

jag åkte på en ordentlig förkylning. men det var väl ganska väntat, alla andra är ju förkylda. igår var vi ute och käkade lite god mat på durkslaget, passade på att umgås lite nu när jul och nyår betyder att alla åker hem till sitt. sen när vi kommer tillbaka så är det ju bara ett fåtal dagar kvar innan vi på riktigt lämnar varandra. hur ska jag tackla alla dessa förändringar som står framför mina fötter? är ju ofta inget stort fan av förändringar, eller det beror ju helt på vad det handlar om. när startsidan på facebook ändras brukar jag bli arg och irriterad haha. men denna gigantiska förändring är ju något jag är väldigt positiv till i det stora hela men alla dessa känslor och separationsångest som det kommer medföra känns ju lite väl jobbigt. hoppas att den identitetskris som kommer drabba mig inte mäts i allt för stora mått. utan att jag hittar mig själv någonstans i mitt nya liv och kommer tycka att det känns ganska bra. har levt i en bubbla i 3 år och den ska det snart spräckas hål på. ta emot mig när jag faller....

Inga kommentarer: