tisdag, december 14, 2010

14 december

innan jag mötte lea idag på bagarstugan hittade jag en fin klänning på stan som jag blev sugen på. efter att vi fikat och avslutat de sista förberedelserna inför morgondagen gick jag tillbaka för att prova den. la undan den till imorgon. ska köpa den då och troligtvis blir det min examensklänning.

jag har ont i halsen. eller egentligen inte särskilt ont men det killar något förbannat i halsen och gomspenen (som jag inte har en aning om vad den heter på riktigt) är uppsvullen och gör mig illamående. när jag hade ont i halsen i våras eller tidigare i år blev den också svullen, typ genomskinlig. helt stört. ganska obehagligt faktiskt. har inte tid att bli sjuk nu. så få dagar kvar och vi har ju en del att styra med in i det sista och så ska vi ju hitta på trevliga saker med.

ska bo i min lägenhet här i norrköping i endast 10 dagar till eftersom jag åker hem över jul och nyår. måste packa klart och städa helst innan jag åker hem så det inte behövs grovstädas när jag flyttar ut.

exakt en månad kvar till examensdag. nice.

Inga kommentarer: