onsdag, december 15, 2010

känslor

jag är duktig på att skjuta upp saker, det har jag verkligen varit expert på den här terminen. nu är opponentskapet överstökat och ytterligare en grej kan bockas av från listan. sitter med mitt plugg om KOL inför seminariet i januari, men känner mig ganska tillfreds inombords idag. annars är det en för jävlig period just nu. har jag någonsin förut känt så oerhört många och blandade känslor på samma gång?

*glad*rädd*ledsen*deppig*tomhet*lycklig*nervös*lättad*förväntansfull*längtan*saknad*svag*omotiverad*trött*orkeslös*stressad*....

ja listan kan nog göras längre. jo jag har nog befunnit mig i denna känslomässiga storm förut. när jag skulle flytta till norrköping. då var jag så glad och rädd och lite deppig och så nervös att jag på rikigt kräktes.

Inga kommentarer: