lördag, januari 01, 2011

2011

så omotiverad, så odisciplinerad och så oerhört stressad. nåde swebus om det är något strul imorgon när jag ska ut och åka. har inte tid att förlora dyrbar tid.

även om jag mest har suttit vid mammas köksbord och pluggat när jag varit hemma så har det varit rätt skönt. har kunnat tänka på annat och jag har styrt lite men planering inför flytten på torsdag. men nu är det dax att återvända och jag känner att det börjar bubbla. konstiga känslor hit och dit. verkligheten känns skrämmande igen och jag kommer sakna så många.

igår hade vi en väldigt lugn och städad nyårsafton. flera var sjuka, men det var riktigt trevligt. härligt att få träffa flera vänner som jag inte sett sedan i somras.

nu har jag påbörjat 2011, året då allt händer...jag avslutar min utbildning, lämnar norrköping bakom mig och flyttar hem till stockholm, jag ska försöka hitta mig själv, hitta tillbaka till den jag var eller hitta mitt nya jag, jag kommer få en identitetskris och jag ska inta min nya yrkesroll. jag ska dessutom börja träna igen, ska köpa träningskort. jag ska ta mig igenom 2011 helt enkelt.

Inga kommentarer: