söndag, januari 30, 2011

helg!

det är så jäkla härligt att vara hemma igen. har haft en supernice helg med bara massa trevligheter som avlöst varandra. idag har jag dock inte kommit mig för att göra något vettigt alls. hade tänkt mig en mysig vinterpromenad längs sjön, i solen. men jag kom aldrig iväg. nu är det jättemörkt och jag har fortfarande inte varit ute. nu är jag inte så sugen på att gå ut men kan hända det blir en snabbis till affären. men har haft en ganska slapp och skön dag ändå. kan vara rätt så skönt att bara få va, här hemma. för snart börjar allvaret och då kommer dagar som denna inte att bli överflödiga.

har lärt mig att det inte spelar så stor roll vad saker och ting kostar, det är inte det det handlar om. utan om man älskar det. detta kanske inte är något nytt. det är bara jag som levt i en annan värld lite för länge nu. jag älskar att kunna bli konsument igen. jag ska köpa saker för att jag älskar dom.

Inga kommentarer: