söndag, januari 23, 2011

härligt att vara tillbaka

har bott hemma i en vecka och det känns himla fint. jag kan träffa mina vänner när helst det passar. jag kan slappa i min soffa och slötitta på min tv utan att känna att jag egentligen borde plugga. har shoppat en del i dagarna men det är ju sådant som jag behöver, skulle gärna shoppa annat skoj med. men nu måste jag börja tänka mig för. okej jag är van att leva på csn men det är ett tag kvar innan man får lön i februari. har haft en jävligt skön helg, igår var jag ute i stockholmsnatten vilket jag inte varit sedan i somras. så himla fint att bo hemma igen.
en vecka återstår av ledigheten. imorgon hade jag tänkt sitta hemma och dricka kaffe och läsa lite inför jobbet och sedan lite träning på kvällen. hoppas få något besked om när min frys kan tänkas levereras med.

Inga kommentarer: