tisdag, januari 04, 2011

kan det ta slut snart...

har jag någonsin mått så här jävla dåligt över skolan under dessa tre år? jag vet inte. det känns ju såklart som att jag inte har det men så många nervösa moment vi haft så kanske jag har det. jag har haft magont i flera dagar, varit så himla nervös och jävligt stressad. nu är jag dessutom jävligt sjuk. det är sällan jag är sjuk på riktigt. jag får mina allergiförkylningar som är snabbt övergående men detta är sjukdom på riktigt. kroppen värker och jag fryser som bara den, huvudet är tungt och gör ont, hostan är för jävlig...tror jag ska kräkas varje gång och snoret...ska det aldrig ta slut? jag kanske har fått svinis?
om något ska vara positivt i allt det sjuka så orkar jag inte vara nervös och orolig längre. jag kommer dock inte sova så bra inatt, har inte sovit okej på flera nätter. ska dessutom sova i sovsäck inatt, i min säng. för jag har tvättat ikväll och packat ner inför flytten. tar med mig sovsäck när jag flyttar till lea på torsdag för enkelhetens skull. men kl 8 imorgon har jag mitt seminarium. kl 10 kan jag andas ut. då har jag gjort mitt, mitt skit är överstökat och jag hoppas verkligen jag mår bättre efter det. jag hoppas jag mår mycket bättre imorgon så jag orkar ta mig igenom hela dagen. fy fan för sjukdomar. det är inge roligt att vara sjuk. tror jag måste knapra mera piller. paracetamolen har nog gått ur kroppen för länge sen.
den här dagen hade kunnat sluta som värsta tänkbara, jag tycker det är jobbigt som det är.

Inga kommentarer: