onsdag, januari 05, 2011

sjuk sjuk sjuk

jag som normalt sätt har låg kroppstemperatur hade värsta feberfrossan igår kväll och termometern visade 37,2. det var ju skrattretande. kan det vara så? har sovit så himla illa, feberyrade mest hela natten. imorse hade jag över 38 grader i feber. herregud, jag är aldrig sjuk på riktigt. har kämpat mig igenom den här dagen full att omvårdnadsseminarier. presenterade mitt eget och var först ut imorse. vet inte om jag ska tacka febern för att det gick så bra men jag kände mig lugn och avslappnad. ingen ork alls till att vara nervös. fick positiv feedback och min examinator tyckte jag skulle hålla min "föreläsning" för mina kollegor på mitt nya jobb. eh ja det återstår ju verkligen att se. nu har jag lämnat det bakom mig. hoppas verkligen att jag inte behöver komplettera för alla böcker och utskrifter är nerpackade.

imorgon kommer mamma, bror och hans tjej hit och hjälper mig flytta hem alla mina saker. verkligen snällt av dom. förhoppningsvis svänger dom förbi ikea på hemvägen när dom återvänder till sthlm och köper min nya säng och några saker till.
själv flyttar jag hem till lea, det kommer vara hon och jag med varsin madrass i hennes tomma lägenhet i en vecka. vi kommer ha hur mysigt som helst. haha.

Inga kommentarer: