söndag, januari 10, 2010

söndag

nej jag blev inte sjuk efter fredagkvällen då jag kände mig frusen och illamående. men idag sitter jag här med näsan som rinner och nysningarna som avlöser varandra. jag vet inte vad jag ska göra. städa oftare? se till att ha kliniskt rent i min lägenhet, eller kanske börja byta sängkläder varje dag? har man mögel i lägenheten borde man väl märka det, det borde väl synas eller iallafall lukta? någon som har koll?

om inte annat tycker jag att dom på vårdcentralen borde skicka mig en kallelse. snaaaaaaart. så att jag får komma och kolla upp mina allergier innan pollensäsongen börjar. okej det är ju ett tag kvar men tiden går fort.

imorgon har vi statistiktenta. sen är den här terminen i stort sätt slut. trots att jag har heldag i skolan imorgon. men det är ju mest utvärderingar och återkopplingar imorgon. inget som tar på krafterna. så efter imorgon är jag ledig i två veckor. stannar några dagar i norrpan innan jag åker hem på torsdag. men mina lediga dagar ska jag ju fylla med plugg. åtminståne den tid på vardagen som alla andra endå jobbar på. det blir bra, det blir bra. om än lite tråkigt.

nu ska jag sätta mig på fräcka och plugga lite statistik, med lea.

Inga kommentarer: