måndag, januari 11, 2010

sömnlös i norrköping

inatt sov jag inte många minuter. har haft en känsla av att jag har varit vaken hela natten. tror dock att jag sovit en stund men kanske drömt att jag var vaken?? grannens hundar väckte mig innan klockan ringde dessutom. första gången dom skäller så att jag vaknar. men jag kanske inte ens sov, det vet ju inte jag.

en lååååång dag idag. började med lite kaotisk statistik tenta först på morgonen. jag svarade på allt men jag vet att jag bara hittade på på första frågan. för jag visste inte vad jag skulle skriva. resten kan ha gått bra. jag hoppas det. verkligen. sen hade vi lång rast innan vi skulle ha terminsutvärdering. det vart en ganska bra diskussion om hur jävla dåligt planerad den här terminen har varit. ännu längre rast innan återkoppling på terminstentan. den var bra. mycket givande.

inte kännt mig helt på topp idag, men beror väl på sömnbrist skulle jag tro. dricker cola nu till middagen, så kanske jag blir på bättre humör. har inte haft matlust idag heller.

jag som hade tänkt jag skulle se termin 6 när dom tar examen på torsdag. men dom tar examen på fredag. typiskt. jag åker ju hem på torsdag kväll. skulle ju så gärna vilja sitta i kyrkan och se när dom tar examen. få se hur det kommer vara när jag står där om ett år. men men. får satsa på i sommar istället, om det passar in i planeringen då istället.

och ni som bara sådär åker till thailand, egypten och las vegas. jag är faktiskt inte det minsta avis.

Inga kommentarer: