tisdag, januari 12, 2010

hmmmm....

tror att jag är helt oförmögen att kunna njuta av lugnet. satt i skolan med några från klassen och räknade läkemedelsberäkning i förmiddags. det var verkligen superkul rent allmänt för vi skrattade väldigt mycket. sedan gick det bra att räkna med. har ju inte räknat så värst mycket sedan jag klarade min tenta i oktober. men det är ju dax för ny tenta, för termin 5, redan 4 februari. de andra skulle ha omtenta idag och då gick jag hemåt. jag kan bara inte ta det lugnt. jag är ju så van vid att jag hela tiden MÅSTE plugga. efter mycket pyssel och lite surf så fortsatte jag att räkna lite. kändes som att jag kunde väl gott göra det istället för något annat. jag har diskat. nu lagar jag mat. eftersom jag endå räknat idag så väntar jag med det andra tentaplugget till imorgon. men efter middagen ska jag försöka att bara koppla av.

Inga kommentarer: