måndag, januari 18, 2010

ibland gör man rätt, ibland gör man fel...

ibland gör man rätt men det blir fel endå.

jag kommer inte igång med tentaplugget. eftersom att jag tillbringade dagen på stan, med jonna, så fick pluggandet vänta till kvällen. jag somnade efter att ha läst en halv A4-sida. men detta kommer resultera i att jag ej kommer kunna sova ikväll. får helt enkelt ligga och läsa då.

helgen har erbjudit mycket kul med mina vänner. både mat fest fika och film. roliga nyheter om barn som ska komma till sommaren och lite annorlunda situationer som man helst inte vill hamna i. det har varit minst sagt blandad kompott.

har ätit min första semla (på länge), jag som inte ens gillar semlor. men mamma hade gjort egna och jag var så himla sugen på något efter maten.

måste ta tag i jobbsökandet med...

Inga kommentarer: