måndag, januari 25, 2010

gult är fult

jag har fått en ny balkong, den är gul. har inte sett mer än ett halvdant mms men jag kan inte föreställa mig att det är det snyggaste jag sett direkt. vem kom på idéen att ha gula balkonger på mitt hus?? det hittills färdigrenoverade huset på andra sidan gatan har ju jättetjusiga loftgångar men jag har fått en gul balkong? jag är så sjuk nyfiken hur fasiken huset är tänkt att se ut. det kanske är hur grymt som helst när det väl står färdigt. man kan ju hoppas.

jag pluggar och pluggar och har insett att det kommer bli mycket kaffe denna termin, sena kvällar och tidiga morgonar. eller dom tidiga morgonarna ska jag väl inte uttrycka mig om. tror ju inte på det förrän jag ser det men sena kvällar blir det garanterat. efter att ha suttit några timmar nu vid köksbordet har jag kommit överens med mig själv att ligga på spikmattan varje kväll. om så bara en liten stund. försöka komma igång med träningen är ju ett mål med. får se hur det blir med mina förkylningar. avslappning varje dag och träning minst två gånger i veckan. japp.

Inga kommentarer: