lördag, juni 30, 2007

nu har vi kommit ännu närmare varandra. haha. det tar sig.

jag är otroligt tacksam över att solen sken på oss igår. och jag är glad att vi tog beslutet att enbart köpa biljett för accelerator på fredagen. nog så dyrt ändå.
vädret var underbart och alla var glada. the gossip vart jag nog mest imponerad över. vilken kvinna. hon är stor, hon vågar och vilken röst.

sounds like violence spelade tydligen på debban igår. det har av någon anledning helt gått förbi mig. fan hade varit jävligt kul att se. alltså ännu mera tacksam nu över gårdagens väder som gjorde festivaldagen värt sina pengar. annars hade jag ju gått runt där kall och blöt, säkert grinig, med griniga vänner....och helt ovetandes missat andreas inne på debban.


jag var försten upp i erikas lägenhet idag. tack vare bror som hade vägarna förbi farsta. men jag har lovat att inte skvallra. haha.

6 kommentarer:

PunkPrincess sa...

vem är han?!?!?!

hur mår du snuttis?
idag har jag jobbat men jag har inte varit särskilt frisk faktiskt... det var lite småtungt, men ändå kul å träffa alla igen efter en veckas sjukdom

Jennie sa...

vem då??? vem han?


vi måste ses snart. o snart e d semester. ja vill ut o åka båt me er...

puss

PunkPrincess sa...

den du skriver om ;)
klart du ska me och åta båt! massor i sommar, pusspuss

Jennie sa...

äsch jag skriver väl inte om nån??
ja e långledig i helgen. lördag söndag och måndag. ses nåt??
puss

PunkPrincess sa...

haha - ok :) jag blev bara lite nyfiken

det tycker jag, mamma och pappa kommer och hälsar på ikväll och stannar nog några dagar men jag tycker vi kan ses någon dag absolut, jag kan slå en pling till dig på fredag (imorgon)!

Puss!

Jennie sa...

ja men gör så...ja jobbar på dagen dock.
ja kan berätta om någon när vi ses. fast d finns typ inget att berätta...tror jag.
call me tomorrow.
puss