söndag, juni 17, 2007

flashdance

ja kollar på flashdance, jag får ångest. eller kollar nu är filmen slut och jag har bara haft den på i bakgrunden. såg dom sista minutrarna nu och det räckte för att ångesten skulle bli total.
när gav jag upp???

skitväder idag men jag har invigt mina gummistövlar som jag fyndade på myrorna för inga pengar alls. tog en promenad till mitt konsum som jag hatar (konsum alltså) och plaskade lite i en djup vattenpöl på vägen hem bara för att få känna lite.

helgen har inte bjudit på så himla mycket mer än jobb. fredag kväll, lördag och söndag. urk. fast igår åkte jag hem till jonna och marie. drack 3:5or käkade chips och tittade på ebba&didrik och sedan ebba the movie. det var någon slags stillsam förfest eftersom jonna och marie skulle ut. men kvällen slutade i gräl och krossat glas. skärpning tjejer!!

Inga kommentarer: