fredag, juni 01, 2007

förbannat

den här dagen är upplagd för att bli en dålig dag. men jag hoppas det vänder.
jag har haft tvättstugan hela morgonen. min fina klänning jag köpte i london har krymt. ett av mina favoritlinnen är nu missfärgat och en gammal tröja jag hittade långt in i garderoben och tog fram för användning nu när jag flyttade hem....den är fläckig, troligvis från linnet antar jag. jippi jättekul, vad glad jag blir.
sedan fick äntligen brev från sös. har väntat ett tag nu tycker jag. Bästa Jennie, får inte alls komma på återbesök (nr 2) i början på juni som läkaren jag senast var hos sa utan nej Bästa Jennie måste vänta till i augusti för det tycker den första läkaren jag var hos var det bästa + att Bästa Jennie då skulle få komma till henne. men åh orka. men okej, kanske bra att jag får ett återbesök hos just den läkaren som faktiskt skurit i mig.
jag får sällan brev som börjar med Bästa Jennie.

nej nu ska jag dricka kaffe med marie och a-m och sen ska jag möta natta när hon slutar jobbet.

Inga kommentarer: