söndag, juni 24, 2007

midsommarhelg

drack öl och drink på vampire lounge i torsdags. var ju ett jäkligt trevligt ställe. ska gå dit fler gånger garanterat.

midsommarafton bjöd ju på inomhusväder. sill och potatis, sedan grillning på balkongen hemma hos jonna. vi drack öl/vin och det spelades spel. ölspelet. lite egna regler och så där. kändes jäkligt skönt att bara åka hem efter en trevlig kväll med vänner. va inte alls pepp på att gå ut.

igår mötte jag upp en, som jag, sjukt sliten petra så tog vi oss hem till helene för att gå på dop. dopet hölls i österhaninge kyrka och sedan var det lite kalas hemma hos dom. både rich och hans pappa är kockar så det var ju enastående mat som det bjöds på. jag hade lassat min tallrik full av allt gott från buffébordet när jag såg fatet med det som skulle grillas också. shit jag skulle alltså äta ännu mer. jag åt åt och åt. fy vad jag åt. och sedan tårta på det.
det var gott och det var trevligt.
åkte hem för att byta om och hämta mitt vin sen åkte jag till jonna som hade födelsedags"fest". spelades mest monopol tyckte jag. jag var sjukt seg så det gjorde mig inte så mycket. trivdes i soffan. vi drog ut sent. pat och jonna till debasers uteservering och vi andra till rocks. men dom kom till rocks också till slut. ja där som sagt raggade den där oliver på mig. skum kille.

jag har varit sliten idag. har ingen lust alls att sova tidigt. och det har suttit en naken kvinna som solat på sin balkong i huset mittemot. några våningar ner i huset. så det är vad jag har fått se idag om jag velat titta ut genom fönstret. haha.

Inga kommentarer: