fredag, september 23, 2011

oj oj oj...

sjukt många ohälsosamma timmar blev det inatt. troligtvis behövde jag dom allihopa dock. drömt mycket konstigt men inga mardrömmar så det var ju bra. jag lever verkligen ett ohälsosamt liv, äter och sover hur oregelbundet som helst...trots min ät-och-sov-klocka.

snart dax för kaffe sen blir det nog till att börja ta tag i dagen, ledig idag, ska på 80 årskalas till kvällen. jag ska fota massor med min nya kamera för att öva och leka med den lite. dock är inte det inte så mycket kvar av batterier och det vill jag ju ladda ur innan jag laddar kameran för första gången.

skönt att vara ledig idag. men jag som hade velat gå på grönan och se veronica maggio ikväll. men men...kan man inte själv kan man vara hjälpsam och låna ut sitt gröna kort i alla fall till behövande vän.

Inga kommentarer: