lördag, september 17, 2011

fantastiskt

the ark igår var helt fantastiska. det var galet bra. jag såg inte så himla mycket alla gånger men jag hörde, nöjd över att jag tog mig dit. fint fint fint. därefter blev det en öl på nya o'learys i skanstull. prova något nytt. blev tidigt hem för att sova.
usch vaknade med ångest idag, visste inte riktigt vad det var för en dag men kom snabbt på att det var lördag och jag skulle jobba. ingen lust alls att jobba helg. det var riktigt länge sen nu. inte sugen alls. men ack vilken lugn och mysig kväll jag haft. fyra tomma platser, en patient på permis och resterande fyra....träffade jag dom? nä men skämt och sido. haft en superbra kväll och kunde till och med gå hem lite tidigare än vanligt då jag hunnit rapportera till natten innan klockan slog 21.
så nu har jag lite lördagkväll hemma innan det är dax att sova.

Inga kommentarer: