fredag, september 16, 2011

the ark

ikväll spelar the ark för sista gången, ever, på gröna lund. jag ska dit, det ska bli kul. dom är ju grymma live, såg dom många gånger förr om åren. ser fram emot ikväll. sitter nu och peppar ark låtar medan jag dricker kaffe. och det får mig att börja tänka på den där gången när jag och bästa vännen åkte till norrpan på kalasturné. detta var ju något vi gjorde fler än en gång och jag minns inte vilken gång i ordningen som detta var, men jag minns att det dansades på palace bottenvåning, på efterfesten, så mycket dans att det jag hade i min väska plötsligt låg utspritt mellan dansande fötter över hela dansgolvet. allt utom min underbart fina röda secondhand-plånbok återfann jag helt själv. plånboken kom till rätta den med, den hade sylvester i djbåset snällt tagit hand om. en annan grej som var rätt kul var ju den att vi festade och dansade med the ark på palace i norrpan på kvällen. vi tog nattåget tillbaka till sthlm, vad killarna i the ark gjorde kan man undra. men vi och dom infann sig vid samma badplats i sthlm dagen efter, martin och sylvester hade fortfarande festkläderna på sig. ja det var galet.

hoppas dom bjuder på en fin avslutning ikväll.

Inga kommentarer: