lördag, september 10, 2011

livet

idag har jag kännt mig lite som ett vrak. veckan har egentligen inte varit jobbig men ändå lite, jag har jobbat mycket kvällspass och haft en förkylning i kroppen som varken velat ge med sig helt eller bryta ut på nytt. sen all denna sorg kring flygkraschen i ryssland och stefan liv's bortgång. det är ju så overkligt, man får en klump i magen bara man tänker på det. så tragiskt, så orättvist. igår avslutade jag arbetsveckan tillsammans med några vänner på gröna lund för att se håkan hellström. det var fint. men spellistan var inte klockren tyvärr, men håkan är håkan och han är fin. inatt sov jag 12 timmar, vaknade med enorm huvudvärk och den har inte riktigt velat släppa taget. tittat lite på minnesstunden för stefan liv, varit nära till tårar både en och flera gånger. hängt på stan med bästa vännen, ätit burgare och växlat pengar till usdollar. åh det är så nära nu. nu är jag redo för fest. om jag känner mig som ett vrak idag, hur ska jag då må imorgon? det vill jag inte veta, inte just nu.

Inga kommentarer: