tisdag, november 09, 2010

tillbaka på praktiken igen

igår var det jäkligt rörigt men samtidigt inträffade massa lärorika grejer under kvällen. kom hem med sprängande huvudvärk. jag var så otroligt trött, det var så skönt att lägga sig i sängen men jag kunde inte somna. tror jag vaknat en gång i timmen inatt, i panik. hatar denna stress. när klockan ringde 04.40 var det lika bra att starta dagen med två alvedon. inte lika rörigt idag, i alla fall inte på samma sätt. har varit en bra dag men saker inträffar och man ligger hela tiden lite efter. kom ifrån strax innan kl 16 idag, tillbaka i norrpan kl 17 och sedan hem till lea för att skriva dom sista små fjuttiga orden på uppsatsen. den är färdig att skickas in. helt fantastiskt. men såna här dagar är inte roliga. jag är så trött. ska genast sova. jag ska orka med eller jag ska hinna med massor innan praktiken imorgon.

godnatt!

1 kommentar: