fredag, november 05, 2010

nu är 10 veckor avbockade och 10 veckor återstår

jag vill också vara gjord av pengar och bara huxflux kunna dra till spanien från den ena dagen till den andra. eller vart som helst. men framför allt vill jag ha lite ledigt, lite semester. sen är det ju aldrig kul att behöva vrida och vända på kronorna. känns som jag redan infunnit mig i den situationen den här månaden. igen och igen och igen.

dagens seminarium gick ju finfint och var ganska så trevligt. mycket fika. båda vårdlagen hade valt samma patient men lyckades få helt olika seminarieformer, innehåll och diskussion. blev kanonbra och man behövde inte känna att de där två timmarna var massa slöseri med tid. känns lite konstigt att det där momentet som jag varit så rädd för är avklarat, fanns ju inte ens något att vara rädd för. jag är ju klar snart, varför skulle jag inte klara det där ???

om 10 veckor står vi där!!!

Inga kommentarer: