söndag, november 07, 2010

söndag och solen skiner från blå himmel. men jag tar mig väl inte ut den här söndagen heller...

fy vad stressigt mitt liv blev helt plötsligt. det var ju redan stressigt på hög nivå men nu så lite lite mer stressigt måste jag säga. den 20 december kl 10 går vi upp med examensarbetet. några små justeringar kvar att göra som vi måste trycka in i det redan späckade schemat kommande vecka eftersom att jag har tagit mig friheten att åka hem på torsdag kväll. jag har även tagit mig friheten att boka en biljett hem för julen. men jag har såklart bokat den med ombokningsskydd för jag vet inte om det funkar till 100 % riktigt ännu. men hoppas gör jag verkligen. sen till en ganska så vesäntlig fråga, hur mycket tentaplugg måste jag ta med mig hem i helgen, egentligen??? och kommer jag bli klar med kommunikationen idag som jag planerat? nej det kommer jag inte. skit också.

Inga kommentarer: