tisdag, november 02, 2010

äntligen klar.

trodde aldrig jag skulle få klart skiten. fast eftersom deadline är imorgon så är det ju inte så jättekonstigt att jag idag äntligen blev klar. men jag blir så trött på mig själv att jag skjuter upp saker. nästa vecka ska nästa uppgift lämnas in. den ska jag inte skjuta på, den ska vara klar på söndag. så är det bara. så att jag kan börja på nästa grej efter det. jag blir så trött på allt.

två dagar kvar på kua. det är så roligt. känns inte alls kul att återgå till praktiken igen och börja pendla till linköping i ytterligare fem veckor. tänk om man fick slippa. men aj vad ont i kroppen jag har efter dessa dagar på ortopeden. jag måste börja träna bums när jag flyttat hem. frågan är bara hur det ska gå till. kostar ju pengar.

imorgon blir det heldag. kvällspass på kua och skola hela förmiddagen. vi klämmer in en fräckasallad där emellan.

om drygt en vecka åker jag hem....fan jag längtar.

Inga kommentarer: